¨¨¨°~*§¦§منتديات المدينـــة المفقـــودة§¦§*~°¨¨¨
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

¨¨¨°~*§¦§منتديات المدينـــة المفقـــودة§¦§*~°¨¨¨

الامــل الذى نبحث عنــة.. بــدون التخفى وراء القناع

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

بالله عليكم تردم على السؤال ده .............

عاشق الرومانسية
Dark Angel
الرحال
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الرحال
فــارس المديـنـــة
فــارس المديـنـــة
الرحال

بالله عليكم تردم على السؤال ده ............. Empty
مُساهمةموضوع: بالله عليكم تردم على السؤال ده .............   بالله عليكم تردم على السؤال ده ............. Icon_minitimeالأحد يناير 14, 2007 9:39 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
والله العظيم قصه حقيقية
معلشى يا جماعة انا هجد من واقتكم شوية بس يا ريت تسمعونى
انا مريت بقصت حب جميله بس مكملتشى للاخر وده عيب منى انا مش من حبيبتى
انا اعجبت بوحده جداااااااااا جداااااااااااااااا جدااااااااااااا كانت زملتى فى الدرسة
عرفتنى عليها وحده زميلتنا بس مش عارف ان الحب ممكن يهون على طول
بس يا جماعه انا غلط فى الاول انى ممكن اكون كدبت عليها فى حجات بس والله العظيم انا مكدبت عليها فى احبى واخلاصى لها كنت احبها حب جنون بدينا العلقة ازاى فى يوم الصبح انا نزلت وكانت محشانى اقوى كنت عاوز اشوفها فلحظت عليا هيا وزميلتها انى ممكن اكون معجب بيها انا فضلت اقعد لوحدى وزميلتنا جتلى ممكن اسعدك والله لو الموضوع فى ايدى والمهم ربنا يصر ولقتها معجبة بيا بردوه بدينا العلقه وتفقنا على كل حاجه وعشت ايام مكنت احلم بيها خالص والله بس يا جماعة انا والله كنت هقولها على الحقيقة بس كنت خايف تبعد عنى والله بعد مرور ايا من ايام السعاده والحب .......
اكتشفت انى كدبت عليها والله انا ندمان انى كدبت بس كدبت فى انا مش عليها والله وانتهت العلقة بكل كره وحقد وغضب منها .......
ممكن اسل سؤال واحد بس يا جماعة بس بالله عليكم كل الى فى المنتدى الجميل يرد عليا بصراحة...
ممكن الحب يهون فى لحظة؟
https://lostcity.yoo7.com
Dark Angel
مشرف تحت التدريب
مشرف تحت التدريب
Dark Angel

مُساهمةموضوع: رد: بالله عليكم تردم على السؤال ده .............   بالله عليكم تردم على السؤال ده ............. Icon_minitimeالإثنين يناير 15, 2007 2:00 am

ممكن بس لو الى بيحب مش بيحب بجد اسالنى انا انا عشت قصة و عارف وة انا بردة ملاك الحب
http://yahoo.com
عاشق الرومانسية
مشرف خاص بالمدينة
مشرف خاص بالمدينة
عاشق الرومانسية

Loisirs : مصرى

مُساهمةموضوع: رد: بالله عليكم تردم على السؤال ده .............   بالله عليكم تردم على السؤال ده ............. Icon_minitimeالجمعة يناير 19, 2007 4:03 pm

رد السؤال يا سيدى
عمر ما الحب الصادق او الحقيقى بمعنى اصح يهون ولو بعد سنين وانت عارفنى يا مان وعارف الى حصلى وعارف انا عامل ازاى من بعدة
الرد على الموضوع بئة
اولان يا عم خد عنداك انا عارف انك هتزعل منى بس انت عارفنى صريح
انت غلطان لان الى بيحب بجد مش بيهمه مظاهر ولا كلام فارغ من دة وبيتكلم مع الى بيحبها بكل صراحة وبكل صدق وعلى فكرة احب اقولك انك مكنتيش بتحبها بصدق
متزعلشى منى انا اتكلمت بصراحة واتمنى اليك النجاح والتوفيك
تحيتى اليك عاشق الرومانسية
http://www.lostcity.yoo7.com
الرحال
فــارس المديـنـــة
فــارس المديـنـــة
الرحال

مُساهمةموضوع: رد: بالله عليكم تردم على السؤال ده .............   بالله عليكم تردم على السؤال ده ............. Icon_minitimeالسبت يناير 27, 2007 3:41 pm

مشكور يا حماده على كلمك بس انتا مدخلتش جوه اقلبى على شان تعرف انا حبتها اقد ايه ولى محبتهاش
ِ
العشق والهوا
مقييم مؤقتا بالمدينة
مقييم مؤقتا بالمدينة
العشق والهوا

Loisirs : مصرى

مُساهمةموضوع: رد: بالله عليكم تردم على السؤال ده .............   بالله عليكم تردم على السؤال ده ............. Icon_minitimeالأحد يناير 28, 2007 3:44 am

بجد بجدانا حاسس بيك وعيشت الموقف دة وكانى بيحصل ليا ولقيت انك ممكن تكون غلطان فى البداية لانك كدبت بس مش لدرجة ان قصة حب جميلة زى دى تنتهى فى لحظة
كان ممكن تصلح الموقف باى شكل لكن كان لازم تحصن الحب اللى اتبنى بينك وبين حبيبتك
وانا مقدر صعوبة صدمة زى دى على قلب انسان مر علية الحب
حاول تنسى والا هتعيش حياة صعبة اوى
تقبل تحياتى العشق والهوا
sunny
http://www.lostcity.yoo7.com
Cool Girl
مازال مفقود صغير
مازال مفقود صغير
Cool Girl

مُساهمةموضوع: رد: بالله عليكم تردم على السؤال ده .............   بالله عليكم تردم على السؤال ده ............. Icon_minitimeالخميس فبراير 15, 2007 9:05 pm

بص يا رحال هى لو كانت بتحبك بجد كانت هتسمحك بجد وانت كمان غلطان علشان كذبت عليها والمفروض ما كنتش تكذب عليها طالما انت كنت بتحبها ولو كنت قالتلها زى ما بيقولوا الى بيحب بيسامح وربنا معالك وتعيش قصة حب تانبة وتكون مبنية على صدق وممكن التجربة دى خاليتك ما عنتش تكذب خالص اتمناللك التوفيق فى حياتك ان شاء اللة وتكون سعيد
http://www.google.com
الرحال
فــارس المديـنـــة
فــارس المديـنـــة
الرحال

مُساهمةموضوع: رد: بالله عليكم تردم على السؤال ده .............   بالله عليكم تردم على السؤال ده ............. Icon_minitimeالخميس فبراير 15, 2007 10:07 pm

بسم الله الرحمن ارحيم
بجد انا لو كنت كدبت عليها فى حاجة كبيرة كنت اقول انى كدبت بس كنت بكدب على شان ترجع الى اعز صديقة ليها بجد مش تستاهل كل الى عاملتة ده اوك
مشكورين
sara

مُساهمةموضوع: رد: بالله عليكم تردم على السؤال ده .............   بالله عليكم تردم على السؤال ده ............. Icon_minitimeالجمعة فبراير 16, 2007 5:28 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
انا هتكلم بصراحة بس من غير زعل ازاى تكون بتحب وانت اساسا بتكدب اللى بيكدب فى الصغيرة بيكدب فى الكبيرة واللى بيكدب من السهل علية يخون ويغد ر وانت غلطان من الاول مش هى متزعلش منى اتمنالك حياة سعيدة وممتعة بس اهم شىء تكون حياة على صدق
حبيت الحب من حبك

مُساهمةموضوع: رد: بالله عليكم تردم على السؤال ده .............   بالله عليكم تردم على السؤال ده ............. Icon_minitimeالأحد أبريل 08, 2007 9:56 pm

الحب الى بدايته كدب ملوش نهاية سعيدة لان الحب من اول شورطة الثقة والصراحة حتى اذا هى مكنتش بعدت عنك كانت ثقتها فيك هتبقى معدومة انا راييى انك تحاول تتغير من جواك عشان تقدر تلاقى حب بجد لان الحب عمره ما بيهون مهما كانت اسبابه

بالله عليكم تردم على السؤال ده .............
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-